Tjolahopp!

Josephine tyckte jag skulle heta lisebergslover. Kanske passar bra? Nu när jag vågar åka allt. Haha..
Martin är här och tatuerar sig, sen ska vi till sjukhuset och hälsa på hos farmor som är riktigt riktigt dålig.. Sjukhus är inte roligt, men ibland måste man tvinga sig själv. Sen när vi kommer hem blir det gooing mat.. Bosse springer runt och leker med sig själv. Han har nog ganska roligt skulle jag tro med alla snören överallt. Föresten, han har lärt sig att man kan klösa på klösbrädan! Duktig katt!

I morgon blir det födelsedags fest för Johanna som fyller 18 år. Inte träffat henne på kanske tre år. Så det ska bli roligt:) Även träffa några andra från sin gamla klass i grundskolan. Jag tror alla har förändrats gaaanska mycket. Undra vad dom tänker om mig? haha. En tatuerad och piercad människa. Fast det kunde dom nog räkna ut redan för flera årsen att ja skulle fastna för sånt. yeye..

tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0